Cliëntenraad

 Meeting Care cliëntenraad

De Meeting Care cliëntenraad

Ontmoet onze cliëntenraad

De leden van onze cliëntenraad:


Els van Berkel


Ongeveer 2 jaar geleden ben ik in contact gekomen met Meetingcare Thuiszorg.

De medewerkers van Meetingcare vielen me op door hun vakbekwaamheid, hun sociale vaardigheden en ook het onderling contact tussen de medewerkers is goed.

Ik hoop een positieve invulling te kunnen geven aan de cliëntenraad . Op deze manier hoop ik een steentje bij te dragen aan een goede samenwerking en de beste zorg voor alle cliënten.


Met vriendelijke groet Els van Berkel.


Piet de Bruin


Laat ik mij even voorstellen, ik ben Piet de Bruin, 66 jaar, sinds een jaar cliënt bij Meetingcare. Ik hoop door zitting te nemen in de cliëntenraad een positieve inbreng te kunnen geven aan cliënten en medewerkers binnen Meetingcare. Als u mij nodig heeft kunt u mij bereiken via info@meetingcare.nl of naar kantoor bellen.


Met vriendelijke groeten,

Piet de Bruin


Wat wij doen

De wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen bepaalt, dat elke instelling in de gezondheidszorg een onafhankelijke cliëntenraad dient te hebben.

De cliëntenraad komt op, en denkt mee over de gemeenschappelijke belangen van onze cliënten.
De cliëntenraad is dus een belangrijke gesprekspartner voor de directie en de Raad van Bestuur.

CONTACT MET ONS

"De cliëntenraad is een belangrijke gesprekspartner

voor de directie en de Raad van Toezicht"

Share by: